MUJAY TUM BOHT YAD AATE HO


27 Jan 2015

طنز کرنا ہے مجھ پر_________اجی کیجئے

طنز کرنا ہے مجھ پر_________اجی کیجئے
کر رہے ہیں سبھی________ آپ بھی کیجئے

ایویں دھوکے میں ہی__مارا جاؤں نہ میں
اس لگاوٹ میں تھوڑی______ کمی کیجئے

میں غلط بات__________ بالکل نہیں مانتا 
بات کرنی ہے جو بھی______ کھری کیجئے

آپ کیوں کر رہے ہیں_______مرے واسطے
آپ اپنے لئے______________شاعری کیجئے

آ گئے آپ کے______________آستانے پہ ہم
اب بری کیجئے__________ یا بھلی کیجئے

میں کہاں روکتا ہوں______ستم سے بھلا
کیجئے کیجئے_________ جان جی کیجئے

بات بھی کیجئے_______ دیکھ بھی لیجئے
دیکھ بھی لیجئے_______ بات بھی کیجئے

حشر کے دن پہ کیوں___ ٹالتے ہیں مجھے
جو بھی کرنا ہے میرا_______ ابھی کیجئے

آپ اس کے سوا___کر بھی سکتے ہیں کیا
جو ابھی کر رہے ہیں________یہی کیجئے

چلئے غالب نہیں____ کیا ہوا, میں تو ہوں
آئیے مجھ پہ__________طعنہ زنی کیجئے

اب جو روتے ہیں آپ_____اپنے حالات پر
اور درویش سے_________دشمنی کیجئے

کیا حسد بھی کوئی کام_____ کرنے کا ہے
دلبری کیجئے___________ عاشقی کیجئے

میرے ہم عصر تنگ آ کے کہتے ہیں یوں!!!
کوئی تدبیر_____ اس شخص کی کیجئے

لیجئے چھوڑتا ہوں میں_______کارِ سخن
میری جانب سے بھی_____آپ ہی کیجئ

طنز کرنا ہے مجھ پر_________اجی کیجئے
کر رہے ہیں سبھی________ آپ بھی کیجئے

ایویں دھوکے میں ہی__مارا جاؤں نہ میں
اس لگاوٹ میں تھوڑی______ کمی کیجئے

میں غلط بات__________ بالکل نہیں مانتا
بات کرنی ہے جو بھی______ کھری کیجئے

آپ کیوں کر رہے ہیں_______مرے واسطے
آپ اپنے لئے______________شاعری کیجئے

آ گئے آپ کے______________آستانے پہ ہم
اب بری کیجئے__________ یا بھلی کیجئے

میں کہاں روکتا ہوں______ستم سے بھلا
کیجئے کیجئے_________ جان جی کیجئے

بات بھی کیجئے_______ دیکھ بھی لیجئے
دیکھ بھی لیجئے_______ بات بھی کیجئے

حشر کے دن پہ کیوں___ ٹالتے ہیں مجھے
جو بھی کرنا ہے میرا_______ ابھی کیجئے

آپ اس کے سوا___کر بھی سکتے ہیں کیا
جو ابھی کر رہے ہیں________یہی کیجئے

چلئے غالب نہیں____ کیا ہوا, میں تو ہوں
آئیے مجھ پہ__________طعنہ زنی کیجئے

اب جو روتے ہیں آپ_____اپنے حالات پر
اور درویش سے_________دشمنی کیجئے

کیا حسد بھی کوئی کام_____ کرنے کا ہے
دلبری کیجئے___________ عاشقی کیجئے

میرے ہم عصر تنگ آ کے کہتے ہیں یوں!!!
کوئی تدبیر_____ اس شخص کی کیجئے

لیجئے چھوڑتا ہوں میں_______کارِ سخن
میری جانب سے بھی_____آپ ہی کیجئ...

  GUL ·٠•●♥ (♥♥ مھجے تم یاد آتے ہو ♥♥)♥●




B♥♥♥♥♥B

No comments:

Post a Comment

111111111111111111111111111111111111111111111111