MUJAY TUM BOHT YAD AATE HO


21 Apr 2015

تمہیں جب دیکھتی ھوں، تو ۔

تمہیں جب دیکھتی ھوں، تو ۔ 
میری آنکھوں پہ رنگوں کی پُھواریں پڑنے لگتی ھیں !
تمہیں سُنتی ھوں، تو ۔۔
مُجھ کو قدیمی مندروں سے،
گھنٹیوں اور مسجدوں سے وِرد کی آواز آتی ھے !

تمہارا نام لیتی ھوں، تو ۔
صدیوں قبل کے لاکھوں صحیفوں کے،
مُقدّس لفظ میرا ساتھ دیتے ھیں !
تمہیں چُھو لُوں، تو ۔۔
دُنیا بھر کے ریشم کا مُلائم پن،
میری پَوروں کو آکر گُدگُداتا ھے !
تمہیں گر چُوم لُوں، تو ۔۔
میرے ھونٹوں پر الُوھی، آسمانی،
ناچشیدہ ذائقے یُوں پھیل جاتے ھیں ۔۔
کہ اُس کے بعد مُجھ کو ،
شہد بھی پھیکا سا لگتا ھے !
تمہیں جب یاد کرتی ھوں، تو ۔۔۔
ھر ھر یاد کے صدقے مَیں،
اشکوں کے پرندے چُوم کر آزاد کرتی ھوں !
تمہیں ھنستا ھوا سُن لوں، تو ۔۔
ساتوں سُر سماعت میں سما کر رقص کرتے ھیں !
کبھی تُم روٹھتے ھو، تو ۔۔۔
میری سانسیں اٹکنے اور،
دھڑکن تھمنے لگتی ھے !
تمہارے اور اپنے عشق کی ۔۔۔
ھر کیفیت سے آشنا ھوں مَیں !!
مگر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جاناں !!!
تمہیں بالکل بُھلا دینے کی جانے کیفیت کیا ھے !
مجھے محسوس ھوتا ھے ۔۔۔
کہ مرگِ ذات کے احساس سے بھر جاؤں گا فوراً !
تمہیں مَیں بُھولنا چاھوں گی تو ۔۔
مر جاؤں گی فوراً ....!


  GUL ·٠•●♥ (♥♥ مھجے تم یاد آتے ہو ♥♥)♥●•



B♥♥♥♥♥B

No comments:

Post a Comment

111111111111111111111111111111111111111111111111