MUJAY TUM BOHT YAD AATE HO


8 Apr 2015

میری پہلی محبت کے مسیحا سن ۔۔۔۔۔۔


میری پہلی محبت کے مسیحا سن ۔۔۔۔۔۔
یہ میری محبت نادان سی محبت، پہلی محبت ھے
میرا سبھی کچھ ، میری محبت کے شریکِ سفر
تیرے ھی نام ٹھہرا
میرے اپنے ھاتھو ں میں اب کچھ بھی نہیں
وہ لمحہ ٹھہرا ھوا ھے ابھی تک
جہاں ایک شام رو برو ھوئے تھے ھم
میری آنکھوں کو جاناں تیری آنکھوں نے چوما تھا
میری پہلی محبت کے مسیحا سن ۔۔۔۔۔۔۔
میں خوشبو کے جھو نکھے پہ فشاں ھو ئی
ا بابیل سی لڑکی نہیں ھوں
جو راستے میں ملوں، کچھ دیر رکوں
اور بے نشاں ھو جاؤں
میرے جسم و جاں کے مالک ۔۔۔۔۔۔۔۔ سن
دم بہ دم ۔۔۔۔۔۔۔ تجھے چھونے کی چاہ میں
میں اپنی اُنگلیاں جلا بیٹھی ھوں
میرے ھمسفر ، میرا یہ سفر رائیگاں نہ ھونے دینا
یہ وارفتگی جو میرے لفظوں میں ھے
میری محبت کی شدت کہیں اِن سے بڑھ کر ھے
اک مقدس صحیفے کی آ یتو ں کی طرح تو حفظ ھے مجھے
میری پہلی محبت کے مسیحا سن ۔۔۔۔۔۔
مجھے یوں ھی قریب رکھنا تم
میں اب تمھارے ھاتھو ں میں ھوں
مجھے بکھرنے نہ دینا تم
میں افلاکِ گردش پہ ھوں
مجھے گرنے نہ دینا تم
میری پہلی محبت مرنے نہ دینا تم !!

  GUL ·٠•●♥ (♥♥ مھجے تم یاد آتے ہو ♥♥)♥●•




B♥♥♥♥♥B

No comments:

Post a Comment

111111111111111111111111111111111111111111111111