MUJAY TUM BOHT YAD AATE HO


14 Apr 2014

میں غریب بندہ ۔۔۔ امیر دِل کا تُو میرے دِل کی امیر زادی

میرا مُقام محبت ہے یہ
مجھے ہے تجھ سے چاہت ایسی
کہ
تیرے نقش پاء کی مٹی سے بھی
وضو میں کر لوں تو پاک ہو جاؤں
تجھے میں چاہوں حد سے زیادہ
تیری محبت میں خاک ہو جاؤں

میں غریب بندہ ۔۔۔ امیر دِل کا
تُو میرے دِل کی ۔۔۔ امیر زادی

میرا مُقام محبت یہ ہے
مجھے ہے تجھ سے چاہت ایسی
میرے قلم کی آواز تو ہے
میرے سروں کا ساز تو ہے
میری شاعری کا راز تو ہے
میری محبت کی پیاس تو ہے
چمن میں خاص گلاب تو ہے
بے چینی میں شدتِ آس تو ہے

میں غریب بندہ ۔۔۔ امیر دِل کا
تُو میرے دِل کی ۔۔۔ امیر زادی

میرا مُقام محبت یہ ہے
مجھے ہے تجھ سے چاہت ایسی
تیری ذات کو لکھوں سوال گر میں
نہ دے سکوں وہ جواب تو ہے
میسر نہیں نیند اگرچے مجھکو
کھلی آنکھوں کا خواب تو ہے
چُکا سکوں نہ عمر بھر جسکو
میری ذندگی میں وہ حساب تو ہے
محبتوں میں جو ہے درکار مجھکو
کوئی نہیں بس میریسرکار تو ہے

میں غریب بندہ ۔۔۔ امیر دِل کا
تُو میرے دِل کی ۔۔۔ امیر زادی

Gulzar Alam





B♥♥♥♥♥B

No comments:

Post a Comment

111111111111111111111111111111111111111111111111