MUJAY TUM BOHT YAD AATE HO


16 Feb 2015

"میری ڈائری سے لپٹا گلاب کا پھول۔۔

"میری ڈائری سے لپٹا
گلاب کا پھول۔۔
آج بھی تمہاری یاد کی طرح
مہکتا ہے۔۔
یاد ہے تم نے کس ناز سے کہا تھا

" " سنو جی یہ گل میرے بالوں میں
سجا دو نا۔۔۔۔۔
اس پل تمہارے گیسوؤں سے 
اٹھتی ہوئی وہ سوندی سی مہک۔۔۔
آہ۔۔۔۔۔! 
آج تک اس پر کیف احساس کے 
حصار میں ہوں ۔۔۔۔۔
جب حنا سے مزین ان نازک سی 
انگلیوں نے میرے ہاتھوں کو تھاما تھا
وہ دلگداز لمس اب تلک میری
یادوں سے لپٹا ہے
وہ سحر انگیز باتیں
وہ سبھی یادیں۔۔۔۔۔۔
میری ڈائیرٰ کے بوسیدہ
اوراق کو آج بھی مہکاتی ہیں۔۔
سنو۔۔۔۔۔۔! جب شدت سے 
تمہاری یاد آۓ تو ۔۔۔
ڈائری کے اس پنے کو الٹ کر 
اپنی نم آنکھوں سے مس کرتا ہوں
اسی پنے پر
وہ گیسوؤں کی خوشبو ۔۔۔
وہ ہاتھوں کا لمس۔۔
وہ ان مٹ یادیں 
وہ سبھی باتیں ۔۔۔۔
سب کچھ تو ہے پر۔۔۔۔
بس۔۔۔ تمہاری کمی ہے۔ ۔ ۔
سنو۔۔۔۔! لوٹ آؤ نا ۔۔۔۔۔لوت آؤ نا۔۔۔۔۔۔۔۔


  GUL ·٠•●♥ (♥♥ مھجے تم یاد آتے و ♥♥)♥



B♥♥♥♥♥B

No comments:

Post a Comment

111111111111111111111111111111111111111111111111